Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine CrystalArt.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in pravili poslovanja spletnih trgovin.
Če se s pogoji ne strinjate, ne morete uporabljati spletne trgovine, saj je strinjanje s pogoji potrebno na sami spletni blagajni.
CrystalArt.si upravlja podjetje Silicij d.o.o., ki je registrirano tudi za spletno poslovanje (v nadaljevanju ponudnik).
Ob pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga vsak obiskovalec spletne trgovine CrystalArt.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec (v nadaljevanju kupec).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine CrystalArt.si ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Načini plačila - plačilni pogoji
1. Plačilo po povzetju
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi z gotovino na vaš naslov (po povzetju - poštarju), to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila v spletni blagajni. Za naročila večja od 150,00 EUR plačilo po povzetju ni možno.
2. Plačilo po predračunu - s predhodnim nakazilom
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko predračuna, to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila v spletni blagajni. Na predračunu bo tudi podatek o dobavnem roku. Dobavni rok začne teči od prejema nakazila po predračunu na bančni račun podjetja.
3.Plačilo po računu - samo za podjetja (8 dnevni rok zamika plačila)
Za redne stranke (podjetja) obstaja možnost plačila po računu v roku 8 dni od izdaje računa. V spletni blagajni označite možnost način plačila Po predračunu.
Cene
Vse cene v spletni trgovini CrystalArt.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil.
Popusti se ne seštevajo in so naslednji (samo za kategorijo Kristali na zalogi in Kristali po naročilu):
Naročilo večje od 400,00 EUR: 5%
Dobavni roki
Izdelke, ki so na zalogi (kategorija Kristali na zalogi), oddamo na pošto običajno naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.
Za izdelke, ki niso na zalogi (kategorija Kristali po naročilu, pa tudi, če jih v kategoriji Kristali na zalogi zmanjka), je dobavni rok od 4-8 tednov (odvisen je od količine prejetih naročil in podjetja Swarovski).
Za izdelke, ki jih izdelujemo po naročilu (okrasitev vaših predmetov s kristali), je dobavni rok po dogovoru.
V vsakem primeru vas o dobavnem roku obvestimo po elektronski pošti.
Stroški pošiljanja
Če je znesek naročenega večji od 80,00 EUR, je strošek poštnine 0 EUR. V tem primeru v spletni blagajni izberite pri Način dostave: Brezplačna pošiljka.
V nasprotnem primeru je strošek poštnine 4,00 EUR.
V vsakem primeru pa vas bremeni strošek plačila po predračunu, ki ga poravnate na banki ali spletni banki (0,40 EUR-1,00 EUR) ali po povzetju, ki ga poravnate pri poštarju (1,20-2,00 EUR).
Postopek nakupa
1. Naročilo in oddaja naročila
Kupec izbere željen izdelek in s klikom na ikono V košarico in po oddaji vseh želenih izdelkov v košarico klikne na ikono Na blagajno.
Na blagajni se registrirani kupec prijavi, novi kupec pa vpiše potrebne podatke in odda naročilo s klikom na povezavo Potrdi naročilo. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti in s tem je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tej stopnji ima kupec možnost preklicati ali popraviti naročilo preko kontaktnega obrazca ali telefona.
2. Naročilo potrjeno
Še isti dan od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje e-mail. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Naročilo med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjeno.
3. Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje preko Pošte Slovenije.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri naročilih, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga in strošek pošiljanja, ki ga je imel ponudnik (običajno 2,00 EUR - 5,00 EUR). O nameravanem vračilu nas pisno obvestite preko kontaktnega obrazca ali obrazca za vračila.
Kupec mora blago vrniti v 14 dneh od sporočenega namena o vračilu. Vračilo že opravljenega plačila mora ponudnik opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila.
Če je blago izdelano po naročilu kupca (lepljenje kristalov po naročilu, izdelava izdelkov posebej za kupca in po njegovem opisu), določila tega poglavja za kupca ne veljajo.
V tem primeru je možna samo reklamacija, če izdelek ni v skladu z dogovorom, ki je vedno v pisni obliki preko elektronske pošte ali kontaktnega obrazca (tako dogovor kot reklamacija).
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.
Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno.
Reklamacija
Izdelki imajo 6 mesečni garancijski rok, reklamacija velja samo ob pravilni uporabi izdelkov.
Kristali Swarovski so občutljivi in pri ravnanju z njimi ne sme priti v stik naslednje: nobena tekočina (čistijo se s suho krpo), nobeni trdi predmeti (lahko nastanejo praske), noben udarec (lahko se zlomijo).
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Podjetje Silicij d.o.o. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje Silicij d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se med drugim ukvarja tudi s spletno prodajo, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.